ALT="produkty kosmetyczne bez marki ustawione na półce"

Nie sprzedajesz produktu. Pomagasz wykonać zadanie – o co chodzi w Jobs To Be Done

Znasz to uczucie, gdy dopieszczasz swoją ofertę, poprawiasz teksty, zmieniasz zdjęcia, a mimo to klienci reagują słabiej, niż się spodziewałaś?

Wydaje się, że wszystko „powinno działać”, ale coś nie klika.

Czasem nie chodzi o to, co sprzedajesz, tylko po co ktoś to kupuje.

I właśnie to „po co” jest kluczem do jednego z najbardziej praktycznych podejść do marketingu i strategii – Jobs To Be Done, opracowanego przez Claya Christensena z Harvard Business School.

Pomagam ekspertkom i właścicielkom małych marek uporządkować komunikację tak, by dawała im spokój i efekty – bez presji, bez gonitwy i bez kopiowania cudzych schematów.

KOMENTARZE

Brak komentarzy do wyświetlenia.
Please follow and like us:
error
fb-share-icon