Weź kartkę i zapisz wszystko co chcesz osiągnąć w biznesie, co się tam tli w twojej sferze marzeń.
Dużo tego? Wybierz dwa, trzy najważniejsze dla ciebie. Spotykamy się tu, żeby rozkładać na łopatki i części pierwsze komunikację, ale cele dotyczą nie tylko jej, więc możesz wykorzystać poniższą metodę do różnych „celów”
O celach w dużych korpo mówi się, że muszą być SMART. Czyli przekładając na nasze: inteligentne/mądre/sprytne itd. Metoda SMART pozwala urealnić cel i zamienić w działanie.
SMART pochodzi od pierwszych liter: S jak szczegółowy, M jak mierzalny, A jak atrakcyjny, R jak realistyczny/”robialny” 😉 i T jak terminowy (są jeszcze inne definicje, ale nie o tym).
Co to wszystko znaczy i po co Ci to? Po to, żeby mieć pewność, że twoje działania są dopasowane do tego, co chcesz osiągnąć. Po prostu.Spróbujemy określić precyzyjnie, co chcesz osiągnąć jakimi metodami i dlaczego właśnie ten cel. Co zrobisz z tym celem i gdzie będziesz go realizować, czy też czego konkretnie dotyczy. Ale najpierw weź tę kartkę i zapisz co ci się marzy Kolejne kroki w następnych postach